Opět se scházíme u našeho dalšího recenzního článku. Tentokrát jsme byli navštívit kino s úmyslem vidět film Wonder Woman. Poslední roky se roztrhl pytel s komiksovými filmy i seriály. Tak jsem byl zvědavej jak se s tím DC popere, po ne moc vydařeném snímku Batman vs Superman. Opravdu jsem toho moc nečekal. To co jsem viděl mě, ale velice mile překvapilo. Co přesně to bylo, za tím se společně ohlédneme v dnešním článku.Wonder WomanKdo sledujete DC filmy, tak s Wonder Woman jsme se již jednou setkali a to ve snímku Batman vs Superman, kde pomáhala hlavním hrdinům. Dějově film nijak extra nenavazuje, kromě malých vodítek. Celé je to vlastně jeden velký a dlouhý flashback o tom, kdo vlastně Wonder Woman je, odkud pochází, co vše umí a proč to tak s ní celé je.Wonder Woman

Úvod filmu se odehrává na ostrovním ráji, kde vládne kmen Amazonek. Zde se nachází naše Diana = Wonder Woman. Její matka vůdkyně kmene, si tak moc přála dítě, že si ho uhnětla z hlíny a prosila boha Zeuse aby ji pomohl. Ten ji vyslyšel a hlínu proměnil v malé dítě. Postupem času Diana, více a více trénuje, aby byla tou nejlepší Amazonskou bojovnicí. Do té doby, než na jejich ukrytém ostrově ztroskotá britský pilot.

Wonder Woman

Wonder Woman do světa lidí

Zde vypluje na povrch pravda a Diana odchází pomoci lidem a aby zastavila boha války Árese, který stojí za světovým konfliktem. Musím říct, že při bojových scénách mi místy padala brada. Opravdu moc dobře a poutavě zpracované. Plno zpomalených záběrů a akce zároveň. Mnozí jistě budou připomínat podobnost s Kapitánem Amerikou od Marvelu. Ano podobnost tam je. Štít, válka, trochu té romantiky. Na můj vkus by tam té akce mohlo být ještě o maličko více, hlavně přímo na frontě s vojáky.

Wonder Woman

Konečně se tvůrcům z DC podařil srovnat krok s Marvelem. Film je opravdu povedený a táhne nejen ženy do kina. Filmu samozřejmě nemůže chybět ta správná dávka vtipu. Wonder Woman poprvé vidí města, moderní šaty. Spousta úsměvných momentů. Na konci možná pár slabším povahám ukápne slzička. Maličké zklamání jsem měl z hlavního záporáka, trochu jsem doufal, že předvede něco víc.

Wonder Woman

Stojí teda Wonder Women za návštěvu kina? Rozhodně stojí. Nebudete zklamáni. Komiksové filmy, prostě táhnou a táhnout budou. Je jen dobře, že DC konečně našli tu správnou cestu. Navíc v listopadu se nám chystá do kin Liga spravedlnosti a kdo ji chce vidět, měl by na Wonder Woman rozhodně zajít. Malý spojler vám dám. Žádná po titulková scéna se nekonala, takže po konci klidně mažte domů a neseďte tam deset minut jako my.

Budu se těšit opět u další recenze. Chystáme se na středeční předpremiéru Mumie. Předělávku toho starého hororu, pokud si vzpomínáte.

Máte rádi komiksové filmy? Půjdete na Wonder Woman?

Kdyby vás zajímalo můj pohled na DC vs Marvel, můžete se mrknout zde.