Po delší filmové odmlce vás opět vítám u dalšího recenzního článku. Tentokrát jsme do kina šli na film Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta. Ani jeden z nás není nějaký přehnaný fanoušek této filmové série, tak jsme neměli oba přehnané očekávání. Hlavně když jsem uviděl upoutávky s flashbackem, kde bude Jack jako mladý pirát. Spíš já jsem od toho čekal sestupnou tendenci, jak to šlo od třetího dílu. Jaký film tedy byl, líbil se nám? Na tyto odpovědi, tak jako vždy naleznete odpovědi v článku níže.

Salazarova pomsta

Začnu hned úvodní scénkou. U té jsem se opravdu nasmál a Johnny Depp nám opět ukázal proč se role piráta Jacka Sparrowa na něj tak úžasně hodí. Myslím, že jsem se smál i nahlas, což se mi moc nepodobá, aspoň v kině ne. Piráti kradou, přepadávají lodě, okrádají lidi, vykrádají banky. Ale aby ukradli banku celou, to jsem ještě neviděl. Opravdu povedené.

Salazarova pomsta

Jackovi se nedaří, tak jako zamlada, nemá loď, nepočítáme Perlu v kapse, posádka se k němu otočí zády. To nás přivádí k mladému Turnerovi. Syna dvou hlavních postav, které známe z prvních tří dílů. Ten hledá právě našeho piráta aby mu pomohl najít Posejdonův trojzubec. Zbraň, která zruší všechny kletby na moři. Aby zachránil svého otce, který je kapitánem na Bludným Holanďanovi.

Salazarova pomsta

Salazarova pomsta

Na scéně se také objevuje druhá nová postava. Mladičká astronomka, která taky náhodou pátrá po trojzubci z vlastních důvodů. Mladá dvojice jak můžete tušit, se dá dohromady a vcelku vůbec mi nevadili, zapadli hezky do děje. Hlavního záporáka ztvárnil výborný Javier Bardem, kterého můžete znát třeba z filmu Tahle země není pro starý, který obdržel čtyři Oskary. Kde si zahrál sériového vraha vraždící tlakovou pistolí. Zde si zahraje nemrtvého španělského kapitána, kterého v mládí přelstil Jack a nyní se mu chce pomstít za strašný osud, který mu způsobil.

Salazarova pomsta

Zpracování celé záporácké posádky se mi líbilo. Ovšem neřadím ji na první místo. Tam je stále Davy Jones a jeho nechutná rybí posádka. Tihle hoši se, ale taky povedli, už jen tím, že umí běhat po vodní hladině. Tím nám začíná hon na trojzubec, všichni ho chtějí vlastnit a stát se tak pánem moří. Nesmí chybět ani starý známý Barbosa, který se stal od minulého dílu, tím nejúspěšnějším pirátem v místních vodách. I u něj objevujeme jedno tajemství.

Salazarova pomsta
Celý film Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta nás oba dva hodně bavil. Osobně ho považuju za návrat ke kořenům prvních třech dílů. Ten čtvrtý byl už hodně mimo a s hlavním dějem neměl nic moc společného. Dočkáme se pár nečekaných odhalení, návratů oblíbených postav a taky teaser na asi další díl v potitulkové scéně. Rozhodně vám doporučuji na tento film jít, pokud máte rádi tuto sérii. Tohle by měl být závěrečný díl celé série, jestli to bude pravda, to se teprve ukáže. Jako konečný díl bych to bral všemi deseti, protože konce se opravdu povedl.

Kdyby vás zajímali další naše recenze můžete kouknout třeba sem. Viděli jste už tento film? Máte rádi Piráty z Karibiku celkově? Podělte se s námi do komentářů. U další recenze se budu na vás opět těšit.