Po delší době jsme opět zavítali do kina na český film. Jak jste se mohli dozvědět již v minulé recenzi, moc české filmy v kinech nevyhledáváme. Nicméně jsme opět udělali výjimku a musím říct, že lepší dobu jsme si ani vybrat nemohli. Film Špunti na vodě je typická česká komedie s podobnou zápletkou jako S tebou mě baví svět. Parta otců vezme své děti na dovolenou. Co se přesněji odehrálo? Pojďme se společně za tímto filmem ohlédnout.

Špunti na vodě

Na začátku filmu Špunti na vodě se setkáme s hlavními hrdiny. Bratři Igor a David (Jiří Langmajer a Hynek Čermák), mají již své rodiny, manželky a dohromady kupu dětí. Jejich rodiče slaví zlatou svatbu a tak plánují jak na ni pojedou. Jejich bratranec Ondra (Pavel Liška), přilétá z Kanady se svou novou přítelkyní, aby se také zúčastnil svatby. Chlapi se domluví, že jako zamlada se dopraví k rodičům po řece. Jenže jak to tak bývá, nesplnění úkolů od manželky, lhaní, zrušená dovolená a nebo zatajená dcera nahrají do karet manželkám a přítelkyni Ondry ( Táňa Vilhelmová, Anna Polívková a Jana Kvantiková). Samozřejmě se naštvou a výlet zruší a aby toho nebylo málo, hodí na krk svým milovaným polovičkám děti a samy ženy se vydají na kole směrem zlatá svatba.Špunti na vodě

Špunti na vodě nebo pod vodou?

Špunti na vodě

To by jsme měli základní zápletku. Muži ovšem nelení a nechtějí jet k rodičům autem. Tak vezmou děti s sebou na vodu. Samozřejmě pod podmínkou, že mámy se to nikdy nesmí dozvědět. A tím jejich šílený výlet začíná. Děti perlí jednu hlášku za druhou a otcové mají co dělat aby je všechny uhlídali. Po cestě narazí na páreček frajerů s kterými si budou dělat naschvály celou cestu. Budeme svědky záběrů krásné naší krajiny, sjezdu jezu, alergické reakci a nespočet pádů do vody.

Špunti na vodě

Osobně mám rád moc Hynka Čermáka v komediích, má ten správnej obličej na to. Jeho nápady a konverzace s jeho dětmi nás nejednou rozesmáli. Langmajer jakožto právník ve filmu co neumí pořádně lhát neustále cituje zákoník v tu nejméně vhodnou chvíli. Liškova vznětlivá dcera, která mu nemůže odpustit, že ji opustil nám předvedla pár super pubertálních výbuchů čtrnáctileté holky. Opět super.

Špunti na vodě
csfd.cz

Samozřejmě nejde vše podle plánu jak si všichni usmysleli. Dotírající páreček puberťáků všem našim hrdinům zavaří. Nebudu vám vyzrazovat více. Film rozhodně stojí za návštěvu kina. Přijdou na to manželky? Jak dopadla jejich jízda na kole? Pokud chcete znát odpověď na tyto otázky, víte co máte dělat. Určitě vás tento film pobaví a zasmějete se u něj. Jako oddechovka paráda.

Špunti na vodě

Viděli jste již tento film? Máte rádi české filmy?

Osobně musím dát palec nahoru, stejně jako u Bezva ženské na krku. Opět mě český film pobavil. Mohu jen doporučit. Letních komedií není nikdy dost.