Dnes se společně podíváme na animovaný  film Zpívej. Já osobně nejsem moc fanoušek animáků až na výjimky jako je Shrek a podobně. Proto byl docela problém mě na tohle dostat. (Docela? Hodně. Štěstí, že jsem měla narozeniny :D) Navíc jak už název napovídá, ve filmu se hodně zpívá, což taky zrovna moc nemusím ve filmech. Normální hudbu si rád poslechnu, ale nějaké tanečky a u toho zpěv. Ne děkuji. Samozřejmě až na Travoltu v kožené bundě zpívajícího v garáži ve filmu Pomáda, tam se zase rád pobavím.

ZpívejZdroj

Zpívej! Pěvecké soutěže se dostaly již i do animovaných filmů.

Všichni jistě znáte talentové a nebo pěvecké soutěže. Tak nyní se dostaly i do animovaných filmů. Setkáváme se s koalou, vlastnící krachující divadlo. Rozhodne se proto vypsat pěveckou soutěž o 1000 dolarů. Ovšem díky skleněnému oku svojí staré chameleóní sekretářce omylem vydá letáky s částkou na 100 000 dolarů. Zpráva se rychle roznese městem a zvířata se postupně začnou hrnout na konkurz.

Film maličko kopíruje Zootropolis. Opět jsme ve městě, kde zvířata vystupují jako lidé, mluví a mají svá zaměstnání. Ovšem je nabitý známými hity tolik, že vám to ani vadit nebude a budete trsat ve svém křesle, jako jiní v kině (ano, to se opravdu stalo).

Zpívej

Zdroj

Příliš mnoho postav

Na můj vkus se film snažil nám představit příliš mnoho příběhů. V podstatě každého, za každým účinkujícím bylo něco. Setkáme se tak se gorilým synkem, který nestojí o dráhu zločince. Stydlivou slonicí, která se bojí zpívat, namyšleným myšákem, co okradl medvědy (vrr). Prasečí máma s mega početnou rodinou, co nestíhá skoro nic a nebo dikobrazí teenagerka se zlomeným srdcem. Za každým z nich je příběh, který se nám snaží film přiblížit. Do toho celá věc s divadlem, koalou a zbohatlou ovcí. Vlastně se o všech něco dozvíme, ale nevíme o nich nic.

Zpívej

Zdroj

Dabing

Musím uznat, že se jim dabing hodně povedl. Samozřejmě u většiny písniček ponechali originální anglické znění. Ale u dikobrazice Ash, kterou hodně propagovali jako tahák na plakátech udělali výjimku. Namluvila a nazpívala ji Ewa Farna. Jistě ji všichni znáte. To byl podle mě hodně dobrý krok. Hlavní koalu namluvil Bouček, to už není šálek mého čaje, ale zvykl jsem si.

Zpívej

Zdroj

Samozřejmě nejlepší je konec filmu, kde každé zvířátko zazpívá. zahraje a nebo zatančí svůj hit. Písničky to jsou opravdu známe a chytlavé. I tak bych na to nešel podruhé, přece jen to je film pro děti a do mých dospělých animáků rozhodně nezapadá.

Viděli jste již  film Zpívej? Zpíváte rádi?

Kvalita sice nulová, ale pro ukázku stačí. 🙂

Nezapomeňte se také podívat na naši minulou recenzi filmu Pasažéři.