Paní Rowlingová pomocí filmu Fantastická zvířata a kde je najít nám umožňuje vrátit se do kouzelnického světa, který pro nás vymyslela a který ohromil nejednu generaci. Tentokrát se vrátíme zpět časem. Není žádný Harry Potter, žádný Voldemort. Je doma temna a kouzelnický svět napadá nám známý černokněžník Grindelwald. Děj nás okamžitě pošle do USA, možná jste čekali Anglii starý známý Londýn, ale tentokrát ne. V Americe mají trochu jiný pohled na mudly a celkově o utajení kouzelníků. Právě sem přijede mladý muž jménem Mlok Scamander se svým záhadným kufrem plným, zvířat.

Fantastická zvířata

Zdroj

Fantastická zvířata – je jich plný kufr

Americkou metropoli sužuje nějaký neznámý kouzelný tvor. Nutno podotknout, že chov kouzelných tvorů je v Americe zakázán. Takže náš Mlok ač nerad a taky díky jeho tvorům je brzy odveden před bystrozory, kteří mají opravdu radikální metody. Chudákovi Mlokovi pár kusů uteče a musí je urychleně najít. Do celého příběhu se nám zaplantá mudla, který bude trousit po cestě vtipné hlášky a pomáhat hlavnímu hrdinovi. Bohužel pro mě, hlavní ženská role, by tam vůbec nemusela být. Nesympatická brunetka, která není absolutně ničím důležitá pro děj. Na co sáhne to pokazí a je naprosto nezajímavá. To je jediné mínus z mojí strany pro tento film. Nejpoutavější scéna pro mě byla, když nám mladý Mlok představoval obsah svého kufru. Zvířata jsou zpracované opravdu krásně a myslím, že by se vyplatilo jít i na 3D verzi.

Fantastická zvířata

Zdroj

Doba temna

Celý film má temnou atmosféru a když byl odhalený hlavní záporák, opravdu mi klesla čelist. Nečekal jsem to. Nevím jestli to je potvrzené, ale údajně by mělo být filmů pět, nebo to aspoň zamýšleli. Prozatím nám stačí, že další díl je stoprocentně potvrzený. Postupně nás provedou celou kouzelnickou válkou. Měly by se objevit i staré známé tváře. První díl, se jim ovšem vyvedl na výbornou i když to celé režíroval pan Yates, který v mých očích filmově zničil kouzelnický svět ve filmech o Harrym Pottrovi. Zde musím říct, že odvedl super práci.

Fantastická zvířata

Zdroj

Pokud patříte k fanouškům kouzelnického světa tak si Fantastická zvířata a kde je najít rozhodně nesmíte nechat ujít. Asi to nebude přesně to co budete očekávat. Mě to taky překvapilo, ale mile.